Betere behandelopties, betere behandelresultaten en betere kwaliteit van leven voor mensen met blaaskanker, daarvoor zet ProBCI zich in. Dat doen ze door klinische data, biomateriaal en patiënt-gerapporteerde uitkomstmaten van mensen met blaaskanker beschikbaar te maken voor onderzoek via de Prospectieve Blaaskanker Infrastructuur.
Launch WebsiteAls eindresultaat zijn een brandbook en templates voor Powerpoint en Word ontwikkeld zodat de onderzoekers makkelijk hun resultaten kunnen presenteren.
Het logo is ontstaan vanuit de naam ProBCI waarbij infrastructuur en samenwerken terug te zien zijn in het logo.
Tijdens het ontwikkelen van een huisstijl doorloop ik altijd de zelfde stappen met de klant en wordt er gewerkt met zogenaamde stylescapes om efficient een richting te kiezen samen met de klant.
Bij stap 2 onderzoeken we de richting aan de hand van de debrief. Hierbij wordt gebruik gemaakt van drie stylescapes.
Bij de 3e stap gebruiken we de feedback van stap 2 om 3 stylescapes in de zelfde stijl te ontwikkelen. In dit geval lag de kleuze bij twee logo's waar ze graag nieuwe varianten op wouden zien.